Все про крейсер “галактика” з всесвіту “зоряний крейсер галактика”
Всім привіт, дорогі любителі фантастики. У сьогоднішній статті ми з Вами поговоримо про крейсер “Галактика” з науково-фантастичної франшизи . Але перш, ніж ми почнемо, як завжди, для додання статті необхідного настрою, я відшукав для Вас відповідний аудіо ряд.
Отже, “Галактика” це один з бойових крейсерів флоту 12 колоній Коболу, який був введений в експлуатацію ще під час Першої Сайлонской Війни. В оригінальному серіалі, як і в приквелах ремейка, було побудовано 12 кораблів даного класу, що символізувало 12 колоній Коболу. У рімейку ж “бойових зірок” було побудовано 120.
Незважаючи на те, що в нашій локалізації цей корабель називається “крейсер”, насправді це капітальний корабель, який представляє собою авіаносний (космонесущий) лінкор.
Розмір крейсера складає:
- довжина: 1438,64 метра
- ширина: 536,84 метра
- висота: 183,32 метра
Основний корпус корабля ділиться на 3 частини. Носова частина, так само відома, як «голова алігатора» включає в себе місток (бойовий інформаційний центр , або CIC) оглядовий майданчик, лазарет і більшу частину житлових відсіків.
У центральній частині корабля розташовуються склади боєприпасів, артилерійські батареї, ракетні пускові установки та допоміжні системи, а так само службові зони для перекладу винищувачів і пілотів на льотні палуби. По боках центральної частини корабля розташовуються “льотні капсули” – конструкції, які включають в себе посадочні відсіки, ангари і пускові шахти для запуску “вайперів”, “рапторов”, а так само атмосферних шатлів.
Конструкція льотних капсул висувна і передбачає її втягування в основний корпус для подальшого переходу на надсвітову швидкість.
Що стосується кормової частини корабля, то в ній знаходяться силові установки, у тому числі і сверхсветовие приводи, а так само інженерні відсіки та споруди для обслуговування двигунів.
Енергоустановка
Крейсер “Галактика” має дві енергосистеми. Системи корабля живляться від автономних генераторів “енерджайзерів” (чекаю на ваші жарти про батарейки в коментах). Ці генератори мають розмір приблизно в зріст людини і розташовуються по всьому кораблю.
Двигуни “Галактики” використовують в якості палива “тилиум” – летюча рідке паливо, яке виробляється з корисних копалин, які видобуваються на деяких планетах. Так як тилиум вкрай вибухонебезпечний, два бака з ним розташовуються на невеликій відстані від борту, щоб уникнути знищення крейсера у разі детонації.
Рухові системи
Для переміщення в космічному просторі “Галактика” використовує 6 субсвітлових (до світлових) двигунів, що забезпечують рух на релятивістських швидкостях.
Дані двигуни забезпечують пересування виключно в межах зоряних систем.
Точний опис фізики цих двигунів я знайти не зміг, але передбачається, що в основі знаходиться закон збереження імпульсу, тобто той же принцип, що й у сучасних двигунів.
Так само “Галактика” оснащена 40 маневровими двигунами, які розподілені на 4 групи по 10 двигунів.
Що стосується міжзоряних подорожей, то воно забезпечується сверхсветових приводом (FTL drive).
Згідно з твердженнями творців серіалу, надсвітловою швидкість в серіалі являє собою просторовий транспортний ефект, а сверхсветовие стрибки забезпечують миттєве переміщення в точку призначення (телепортацію).
Озброєння і захист
Гарматні системи “Галактика” здебільшого представлені гарматними вежами (батареями), які можуть вести вогонь різними видами боєприпасів в залежності від ситуації.
Варто зазначити, що у фан. базах вказується, що знаряддя “Галактики” це рейлгани (рельсотрони). Проте в серіалі це не вказувалося, а навпаки, деякі моменти можуть свідчити, що на “Галактиці” встановлено кінетичне зброю з хімічним зарядом (грубо кажучи вогнепальна зброя). Насправді сценаристи ремейка все ще не прийшли до єдиної думки про природу знарядь “галактики”. Одні дотримуються варіанту з рейлганами, в той час як інші, що підтримуються варіанту з звичайною зброєю.
По всьому корпусу крейсера встановлено понад 40 башт зі спареними протикорабельними знаряддями, які можуть вести вогонь зенітними боєприпасами і фугасними протикорабельними снарядами.
Дані гармати стріляють тандемно і можуть вести загороджувальний залповий вогонь.
Скорострільність вищезгаданих знарядь навмисно сильно обмежена, що обґрунтовується сильною віддачею.
Крім гарматних веж, “Галактика” оснащена 514 турелями точкової оборони, які як і основні знаряддя є спареними, але меншого калібру і більше скорострільні.
Турелі точкової захисту швидше виконують оборонні функції, захищаючи корабель від наближаються снарядів і винищувачів.
Дані турелі є повністю автоматичними і працюють в тандемі з сенсорними та експертними системами, які визначають рівень загроз і прогнозують траєкторію наближаються об’єктів, у той же час націлюючи знаряддя.
Зауважу, що снарядів турелей точкової захисту може призначатися затримка вибуху, що в скопе з автоматичною системою наведення, що веде вогонь по заданих траєкторіях, може створювати “зенітний щит” навколо крейсера. Важливим також є те, що автоматична система наведення може створювати свого роду “коридори” у щиті з загороджувального вогню, дозволяючи вайперам “Галактики” безпечно переміщатися за/його межі.
Так як снаряди і гарматних веж і турелей точкової захисту носять матеріальний характер, при промаху по цілі вони продовжують рух по інерції, що є проблемою для союзних кораблів і вимагає злагодженості і скоординованості дій систем союзних кораблів, що так само, у свою чергу, є проблемою, так як військові судна колоніального флоту хоч і могли підключатися до загальної мережі для координації як бойових дій, так і переміщення в складі флоту, але залишалися ізольованими із-за загрози злому .
Крім того, “Галактика” оснащена 12 пусковими ракетними шахтами для запуску ядерних боєголовок.
Так як “Галактика” є авіаносним (космонесущим) крейсером, то важливою атакуючою й оборонною системою можна назвати і базуються на кораблі численні “Вайпери” (винищувачі космічного переваги), а так само багатоцільові кораблі “Раптори”.
Екіпаж
Спочатку, в часи Першої Сайлонской Війни, екіпаж “Галактики” налічував близько 5 тисяч чоловік, але в наслідку деякі системи корабля були модернізовані і автоматизовані, в наслідок чого штат корабля скоротився до приблизно 2. 5-3 тисяч людей.